memang HINGUSAN budussss!

grrr. korang kan kalau kuarkan segala cairan virus alga bakteria protozoa dari hidung korang ke dalam tong sampah boleh tak? *iye iye je kan marah korang. ahh tak kisahla siapa-siapa pun. aku tak tahan dah ni ahhhhhhhhh gila gila.

boleh pulak kan minah tu buang tisu yg ada segala euw euw kat dalam beg aku. huh. sungguh mengerikan oke? ghase nak lempangggggg jugak kan sape2 yg lalu lalang depan aku time tu.

kalau cairan warna pink takpe jugak. ni cairan putih kuning lagi. euwwwwwwwww so jijik. pastu cairan hijau yg tak tahan tu. buwek. aii hate hijau. syuh syuh *tetibe pulak kan. ahhh nak jugak cairan pink nak jugak. apakah? panggggg.

korang mesti peliks kang apakah yg aku merepek meraban ni. so scary oke sesiapa yg bernama lolly nih suka marah tanpa hala tujuan. hell.


bermalasan untuk rotate. sila terima dengan redha. KEHKEHKEH.



ianya adalah aku pergilah kenduri kawan aku ni ha. aku ditugaskan utk menjadi photograper tak beramatur gitu. ecewah. yelah setelah menjadi pengapit yg tidak menjadi sbb baju yg disediakan tak muat. apakah? nak jugak aku sumpasss seranassss pada baju tu coz baju tu terlampau kecik kan. ni kes baju terlampau kecik ke aku yg semakin besar? hoh abaikan. anggap jelah baju tu terlampau kecik utk menjaga hati aku ye tuan puan? huhu :P

makanya handbag aku terpaksa diletakkan ke dalam bilik lain. lepas siap semua acara tu, aku pergilah dapatkan beg aku ni ha. sebab aku nak touch up segala muka aku yg berlopak-lopak ni kan. *sila tahu muka shaye berlopak. yg anda lihat selama ini adalah muka shaye yg tidak asli. KEHKEHKEH.

makanya lagi aku terlihatlah satu tisuuuu yg hentahapaapahentah isi kandungannya tapi yg pasti ada kesan cairan yg amat menyakitkan hati dalam beg aku. aishoooooo. tak suka tak suka tak suka. *sila bayangkan.

yg penting aku tak terpegang oke cairan itu. miahahaha. korang wajib percaya. *padahal huh malas aku nak cite aku terpegang atau tidak. lupikirlahsendirinabil.

aku cam rasa nak samak je tangan aku ni tau. terasa nak menyumpah2 *&^$%%&** dalam hati.


BA NGO ALIP NGO NUNNN!


bukan aku saje yg terkena oke. beg akak kat sebelah aku pun terkena jugak. miahahahaa. *gelak puas hati. mmg keji oke perangai manusia camni. ada jugak nak kene lempang aku nanti. huh.

tapi. kenapa beg akuuuuuuuuuuuuuu? *tetap tak puas hati.


kalaulah aku tahu siapa minah tu. memang aku sumo2 kan dia. gilooooooooooooooo!


sekian, terima kasih. aku nak pergi muhasabah diri kejap setelah sumpah seranah bermaharajalelamajnun tadi. bye.



salam sayang,

59 FAHRIN AHMAD:

Farhana said...

Kah kah kah.. Untung ko wahai lolly.. Bkn sonang ekau nak dpat cenderahati cenggitu.. Muahahaha.. ;p

~ trcabut pale aku nengok gambor ko weh.. adehhh.. ;p

nursarah87 said...

siannya dapat tisu sebegitu..

Sharinginfoz said...

singgah click KLIA.... Kalau free mintak tolong isi survey. Thanks

http://sharinginfoz.blogspot.com/2009/12/jom-survey-nuffnang.html

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.wahhhh bestnyeee terpegang
.hahaha ;p

joegrimjow said...

minah tu sebanrnye...
ermmm
nak bgtau ke ni?
ermm

xyah la

merahitujambu said...

eee..sape laa punya perangai sebegitu..
adeh..tlg samak tgn lolly ek..ahaha

fiezah91 said...

hohoho...ksian... mcm sama jek nasib kita... huahahahaha

Shaz Naz said...

ksian kt kamuu..haha...basuh dengan dettol ok..ngeh2

meololly said...

anggaplah cecair itu dr lelaki hensem spt fahrin ahmad....

baru terasa hepi dan leh jilat2 cecair itu... huhuhuu :p

Zuewairy said...

aduss..pening tgk gambo~

miss zeila said...

euwwww...seb baik sis tak terpegang...
uweks...bce pon ade rase nak termuntah..haha

ahmad said...

tak pa.....ikut cakap orang tua2...tak lama lagi ada luck...hehehe

hans said...

adesss
geli tul aku membayangkannya

Wanie-san said...

xpe lolly...bukan sume org beruntung utk m'dapatkan isi kandungan sebegitu rupa..hihi

SuFy said...

hehe..sabauu je la...euww, gelinya tu kan...kuning+hijo2 lg...euww...heee

QeMa said...
This comment has been removed by the author.
QeMa said...

hakhakhak~
beliau yg buang tisu itu mmg budus!
dengki kt miss loly punyer handbag yg cantek kot??

oranglidi said...

lu jangan nk ngorat wa plak. wa tau lu ade ehem ehem.. hehe..

cik EPAL said...

"BA NGO ALIP NGO NUNNN!"

ngo ke?? bukan nga?? :)

Mr Swat said...

sila guna lifebouy lepas melakukan kerja tesebut yer miss lolly :P

LORD ZARA 札拉 said...

miahaha~

syok tu dik~

kih3~

pengotor num 1 dunia said...

awww...geli geleman di tahap x mo ckp....hilang terus selera makan...siyes makanan yg dh msuk mulut ni pun dh terkeluar blik...

ini bru dgr je blom lagi berada dlm situasi itu....
x sanggupppppppppppppp kan ku rejam individu itu...!!!

nurain said...

ngahaha..adeh

dah tergelak..aiyok cik lolly..sape la x bersivik 2..

hans said...

hahahhah
ko antar la pergi pakar forensik
tgok sapa punya pemilik mukus tu

Rara said...

pusing laptop nk tgk gmbar cun tuhh..hehe.. :D

UXOP said...

Aiseyyyy..daku percaya yang adeqqu nih mst memegang tisu berisi cendol kuning tu...kalu tak pegang mmg tak logik lah..kuiiikuii..yo lah nnti camno nak buang tisu tu kalu tak pegang benda tu ekk..muhaahaaa..

cybernetic88 said...

sbb beg kamu comel. miahaha =P
ok special. org len jrng dpt. haha. gurau je =P

PinQib said...

kutur dan jijik sunggoh ore macam itu.,
memang patut dibg penampoo!~

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

awas H1N1 gelombang kedua...ngeee =D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*farhana:

MIAHAHAHAHA. kejam gile kau hana. sampai hati kau kata aku gitu. MIAHAHAHAHAHHA.

cenderahati ni susass mahu dapat woo !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sarah:

memang keshian. SOBSOBSOSB=(

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sharing:

baiklah kalau rajin =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*intan:

masyuuk oke? weks!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*joe:

grrr.

cepat btoe joe.

lempang kan nnt :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*MIJ:

tu rr pasal. krg berperikemanusiaaannn langsung kan. samak? grr.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*fiezah:

agaga:) same eh ? lalalalalal

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*shaz:

tu rr pasal. abeshhhh doh tgn kita. ngee :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*meo:

mEOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooo

kau kan grrrrrrrrrrrr lempang jugak!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zuewairy:

bace larr entry. MIAHAHAHAH :p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zeila:

tak terpegang? a'ah kang? AGAGAGAGA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ahmad:

hueh ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*hans:

agagaga. mmg geli geleman. KEHKEHKEH.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*wanie:

ya rr. tink positif kang?

MAIAHAHAHAHAHA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sufy:

tu rr. kalau kale pink-pink takpe gak? apekah? LALALALA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*Qema:

handbag lolly bukan jenama Gucci pom. gugugu :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*oranglidi:

MIAHAHAHAH=)

tahu xpe:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cik hepal?

ngo tu dalam bahasa kelate rr :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*swat:

ape itu? sejenis kueh ke?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zara:

GUGUGUGU.

shiok rr sgt kang ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pengotor:

agagaga. tu rr sila makan lagi bile terbaca entri ini.

tahu xpe. tu baru bace. kalau rasa sendiri. NIKMAT !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pengotor:

agagaga. tu rr sila makan lagi bile terbaca entri ini.

tahu xpe. tu baru bace. kalau rasa sendiri. NIKMAT !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*nurain:

hentah la yang. tak dapat dkenal pasti. ngee :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*hans:

adeh :):) tu rr ngah cariks forensik yg hencem2 rr ni. agagag

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*rara:

halamak ramai lok pusing lappy ni. agagagag :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*uxop:

huwaa. bang uxop. ur come back =) aiii like :):)


emh. tu rr pasal kalau tak pegang tisu tapi buang pelik lak kang? huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*acapz:

huhuhu. mmg sgt spesel oke? terharu bila dapat. agagaga :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pinqib:

mmg patut dilempang. huhu :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*anuar:

ngee. gelombang ke2 katanya? MUHAHA.

touyakaruma said...

artis lolly yang menang 14 anugerah ? Owrrrr kenal-kenal yang digosipkan dengan artis bernama touya kan ? Alaa Touya duta produk Kicap Cap Ikan Bilis tu .