* kasih nur lolly. miahahaha :P *

iklan: sesiapa yg sukakan hadiah. sila masuk CONTEST ini. berbaloi-baloi. contest ini sangat beshhhh. tp hadiah tak penting yoooo. eratkan silaturrahim dengan tuan punye contest lagi penting. coz tuan punye contest sangat beshhh n machooo. miahahaha. contest ini senang sajork. so, apa tunggu lagi? sila jalankan tanggungjawab anda. ecece.


----------------

di shop daddy.

aku terperasan ada 2 pasang mata melihat kearahku sambil berbisik2.
eceh ayat tabulehbelah. miahahaha. *hoh ngumpat kat aku ke? huh. kurang asam punye machik. grrr.

P1: adik, adik ni comellah. suka akak tengok.
L: *lorrr puji ke? miahahaha. aku ape lagi tersenyum simpullah nyahhh. takkan nak masam mencuka pulak kan. nak caye ke idook eh? agaga. erk.
P1: muka adik cam muka kawan adik akak. sebijik.
L: *terkedu lagi. aku tak tahu nak jawab ape. tolongggg dugaan apakah ini? ecece. menyampass.
P2: hurm muka adik cam sorang pelakon kat tv3 hari tu. ape dah nama dia. yg hari tu dia berlakon tu laaa. ape dah namanya senah?
P1: manelah aku tahu. kau nak cakap pelakon mane?
P2: alaaahhh yg suami die kena perang dalam hotel tu.
P1: cite ape kau ni? aku tak tahu pun.

ewahh ewaahhh ni nak beli belah ke nak tilik muka aku ni? hoh. tak suka tak suka tak suka. ececece. yg penting pelakon mane pulak yg sama dgn aku ni? lalalala.

jangan dikata ros**h mat a**s. coz dalam facebook hari tu kan aku ada jawab kuiz


SIAPAKAH ARTIS SEIRAS ANDA.


tuptaptuptap aku jawab bolehnya ROSNAH MAT ARIS. whatthehellhellhellkan. nyahh kau facebook. kalau aku jumpa orang yg reka kuiz tu, mahu dicincangnya 14 nanti. hoho so scary. kalau nak bagi pun, biarlah muda sikit. sekurang2nya rozita che wan ke kan? apakah? KEHKEHKEH. panggg!


huh. sambung cite.

P2: alah kau ni takkan tak hingat yg cite die main hari jumaat tu.
P1: ohhh yg pelakon perempuan tu semua bertudung tu ke?
L: ohhhhh cite nur kasih ke akak? *ceh. tetibe menyampuk kan. BAHAHA. laju je.
P2: haaaa cite tu lah. yg heroinnya nama nur nur tu.
P1: alaa dik, nur amina tu lah yg kawen dengan adam tu.


APAKAH? NUR AMINA?
miahahahahahahahahaha. *gelak syaitan

akak2 ni perli aku ke hape? mentang2 lah aku tak shantek kan boleh pulak dimain2kannya perasaan aku sebegitu ghupe. ecewah. cishhhh. :'(

ke nak beli barang murah2 gitu ada diskaun gitu kan. tu yg puji aku bagai nak rak kan. *sila berfikiran begitu ya.

hurm. tuan puan yg terbaca kisah ini jangan panik ya. hikhik. mungkin memang aku ada iras dgn nur amina tu.

tapi sama tang mane eh? tang LUBANG HIDUNG je. tak pun tang BULU MATA. KEHKEHKEH.

aishooo. aku tak mahu dibuai2 perasaan sebegini. tak beshhhhh nanti tak lena aii nak tidur malam ni. korang cepat2 bagitahu aku tau yg aku tak sama langsung dengan nur amina tu. harus. nanti aku terlebih berperasaan pulak. boleh? miahahahaha :P


nur lolly amina? kelaaasss nyah name tu. ahhaaa :P


pastu kan aku cepat2 mesej si S ni

L: kamu, ada orang kata kita sama dengan nur amina. cepat gelak. miahahahahaha.
S: nur amina dalam nur kasih tu ke? miahahahaha. cekap sungguh orang tu menyamakan orang eh? baik kamu ngaku. keshiannn die berharap tu. hikhik.
L: eceh. ni kes perli ke hape? jaat gila. gelak ye.
S: eh eh kenape pulak kita nak gelak. kamu lagi shantek dari nur amina. so, tak mahu gelak boleh tak?
L: hueh? jahat tau. huhu.

haaa yg ni lagi sorang. aishoooo kenapalah aku terboleh mesej dia ni. miahahaha. buat sakit hati je kan? agaga. siap diperlinya aku lagi. cishhhhh majok 14 hari. huh. lempangggg jugak.


kejap2. aku seiras2 dengan NUR AMINA? lalalalalala. *kembalikan mood oke.

oke korang boleh gelakkan aku sekarang. KEHKEHKEH.


aku tengah taip ni pun rasa cam rela tak rela je kan. boleh nangis aku baca balik ni. sungguh kurang ajooo siapa yg samakan aku dengan nur amina. miahahahahaha.


oh mane sinki? mane sinki? aku nak muntah sekarang. miahaha :P




salam sayang,

55 FAHRIN AHMAD:

Melz said...

lah baru nak join . tapi terbantut
sebab ada "sila menjadi follower"
nie contest beli follower hihi :)

joegrimjow said...

xsama xsama
lolly lebey lawa
apakah>>>?

khairi said...

hmm... langsung x same kot... lalala... perasan lebih...

meo188 said...

nur amina?

nur ammonia mungkin sesuai dgn cik kucing putih gebu2 chubby :p

ct odah said...

eh kak2 nam tu dpt diskaun ke tak??hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mel:

tape2. tak masuk xpe. masuk lagiks bagushhhh.

huhu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*joe:

huh ? apakah ?

agaga

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*khairi:

miahahaha.

bukan perasan. teroyap je.
ahahahahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*meo:

bila mase aii chubby wahai kucing hitam ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ct:

hampeh! yang adoooo.

tak dapat pom. ekeke :))

ahmad said...

rosnah mat aris tu bukan hot?....hehehe....tapi taun pop yeye lah....hehehe

merahitujambu said...

pelanduk 7 serupa ke??hua..hua.hua.

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~

mana ada sama~

kamu lagi comel ahh dik~

faizul darius said...

nur lolly amina.... suke dia yewrr...

izwan7 said...

amboi sedap name..
sedap sebab ko combine ngan name nur amina..yg kite dh tau rupe die cmne..

cube ko combine jadi nor lolly rosnah bt mat aris..huahahaha

mr.syazwan said...

miss lolly ada miss lolly tiada yg lain...

hanya kamu seorg ja...

=)

touyakaruma said...

Tidak Miss Lolly , kecantikan kamu jauh lebih cantik dari Nur Amina .. so belanja aku kepsi leh ?Weeeeeeee

AiMiE HaRmELiA said...

hahaha..
kiri kanan depan blkg semua nak sebot pasal nur kasih..
mcm fenomena pulak kn

S.A said...

shantek tajuk kali nie erk..dan percaya lah yang si S tue tak memain bile dia kate kamoo lagi shantek dari Nur Amina.

asis said...

sdapnye nme...
hehehe

fathiahRAIHANA said...

ngehngeh
ana pon dapat rosnah mat aris gak
uhh
teda yg lebey brtauliah kah ?!
hahahaha .

akak ,
sila jangan pasan yaa .
nur amina
teda layak disamakan ngn
akak lolly yg gojez nieh
hihiii :DD

Shaz Naz said...

nur amina comeeyyyy..kamu commeyy juge but in different ways..kekeke

LaDies 09 said...

x sama langsung serius..tpi x taw le klu tngk dpan2 sama plak kn..hehehhe...

tizz tu chantik...

kak lolly plak comei+cute gitu...

sile jgn kembang..hehe

Farhana said...

Hahahaha.. Lol.. Ko mmg mantop.. Amina tu kalah arr wei.. Ko laa wanita melayu sejati kalau nak banding ngan dia.. Muahaha.. ;p

~ penat puji ni.. takkan takde pape kot.. ;p

~ceRRy beRRy~ said...
This comment has been removed by the author.
~ceRRy beRRy~ said...

sama.....sama...sama....





sama.........


ngan rosnah mat aris!


hik2... alamak! kene lari skg!!!!!!!!!!!!!!

lolly comey la dear =)

hans said...

hahahaha
kuiz fb memang cam jahanam
tapi kadang2 lawak

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ahmad:

apakah ?

kamu nak wat jadi mak angkat ke?

KEHKEHEKEH

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mij:

mmg xsama langsung nyahh. agaga:):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zara:

huhu. *blushing :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*faizul:

lushuuu kan name tu ? BAHAHAHA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*izwan:

apakah? jaat gila.

MIAHAHAHAAHAH.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mr wan:

konon2 tiada yg lain slain diriQuh la eh? kehkekeh.

muassss tu bang wan. agaga=P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*touya:

hueh?

perli ka?

apakah ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*aimie:

tu rr kuat sungguh penangan nur kaseh kang ? :P:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*S.A:

ahhh si S tu perli aii je. sobsobsosb.

ewahh sempat ag komen kat sini. MIAHAHAHAHAAHA.

bagusssssssssssh =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*asis:

ekeke :):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ana:

tu rr pasal. ana amek rr sharifah aini ke kang? bertauliah seket. AGAGAGA:):)

emh. im gojesh? apakah? NO NO.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*shaz:

very different :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ladies:

tak kembang. kucupppppp je :p:p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*farhana:

kau apakah? cishhhhhhhhh. miahahahaha :P:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cerry:

agaga. kau lawakingkong la ifa :):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*hans:

mmg lawak kang. kalah mr bean kadang2 :)

S.A said...

sini je lah tmpt saya leh komen. si S tue bersungguh tu biler dia bercakap tue,i raser dia tak perli tue..dia penuh ikhlas tu! :P
kamoo je sukar terima

bunga ;D said...

cantik...=D

bunga ;D said...

cantik...=D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*S.A:

die tak perli ? kenapa kamoo tahu? kefelikan oke ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*bunga:

tengss dear :):)

S.A said...

sebab nasib dia same dgn naseb saya! miahahahahahahaha

miss lolly said...

*S.A:

naseb apakah encik S.A?

eh ni cik ke encik eh?

AGAGAGAGA.

PinQib said...

huhu.. mcm ada gupo lol

S.A said...

ader ler naseb tu,,,
err masih encik lagi pasal saya belum lagi menjadi suami sesapa pun..miahahahaha!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pinqib:

kau mengata ke ape ni? MIAHAHAHAAH

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*S.A:

so bila mahu jadik suami? ngee :P:P

S.A said...

tggu gadis TM sudi terima saya,baru leh jadi suami :P