* aksi-aksi dalam GELAP *

fuh.fuh.berkejar aku nak hupdate belog ni ha. maklumlah minggu ni adalah minggu paling buzy bagi tahun ni. ecece. melampau gila. tak sempat aku nak korek belog aku sendiri. kat kotak chat pom berkurun aku nak balas. atuyai :(:( maaf ya shayang2? muah muah. agak2 cair tak? lalalala:P:P

oke2. aku nak citer masa malam aku NAIK BUS nak balik KL aritu :P cite atas bus lagi? apakah? ah ah aii dont care. aii nak cite gak.:) dah lama terpendam ni ha.

MyEm0.Com


citenya begini.
dalam bus malam tu kan, lolly duduk rr kat seat 5A. kamoo semua boleh bayangkan tak seat 5A tu camane? hihiks:):) pastu ada rr sorang laki duduk kat seat sebelah lolly. yg tak puas hati maks ni kan, dia dop tengok2 je aku ni ha. mula2 memang ingat aii ni terperasan sorang2 ke hape kan. pastu dia tengok lagi, aku tengok dia balik, pastu dia tengok ke arah lain. pastu dia tengok plak. aku tengok dia balik. pastu dia tengok plak kat tempat lain. aishoo :( sampai aku tido pun dia nak tengok jugak. ayu sangatkah aku tido? sungguh tak puas hati oke?


pastu lolly plak cam herkkk elehh apahal mamat ni tengok2 aku? what the hell hell hell rr kan. menchik aii :( aku boleh saman beratus2 juta ni menggangu ketenteraman aku. muhaha. boleh plak berangan jadi machikkkk kayooo atas bus tu kan. hihiks.

aku pun malam tu cam nak salahkan bus pulak. oh my gosshhh! nape la bus tu gelap sangat. sampai aku tak cam sape yg dop pandang2 jeling2 aku ni ha. yg aii nampak, bijik mata dia je. yg lain, yang adooooo. tetibe plak nak salahkan bus kan? agaga:):) suka hati aii lah. ada aku kisah. cak cak cak!

MyEm0.Com

grr. aku pun sempat rr gak berteka-teki atas bus tu napelah mamat tu asyik tengok2 je kat aku? aku duduk terkangkangkah? eh eh aku ghase dah ayu dah aku simpuh ni kan? *sambil kelip-kelip mata atau aku tak shantekkk kot malam ni? atau mascara aku jatuh sampai pipi eh? ye rr, takut gak la comot-comot kan sampai orang pandang2 aii gitu. harus gak aku check mascara aku ni kan. eh tidak! mascara aii ni masih cantik lagi oke? so, maybe it's maybelline. ecece. tetibe feeling adriana lima plak kan. pangggg!

kat RNR merapuh tu, barulah bas tu cerah secerah cerahnya oke? punyela lama aii menanggung pilu mengkontrol ayu depan mamat tu? apakah? pastu tetibe aku cam kenal je mamat ni. sape weys sape? punyala aii menggali otak aku ni. konon2 cam flashback la kan. ahha:):) pastu?


muka terkejut la sgt kan *__*


jeng 3x! huwaaaa. MY ADMIRER TIME FORM 1 ghupenye. :):) lama tak jumpa oke? cam terjejak kaseh la plak atas bus tu kan. suka suka suka. wahwahwah makin macho lah sekarang. cam jericho rosales. tapi jericho rosales versi kelabu la sikit. MUHAHA:P:P badan pun dah besar skang, dulu kecikkkk gila ah siap boleh main penyet2. ngee:)

tetibe terhingat pulak surat2 chenta dia bagi kat aku dulu. pastu main kejar2. lalala:) oh sonokkks bangat :P:P

pastu dia senyum kat aku. aku lak terfikir, nak balas ke tak eh senyuman dia? keji oke fikir camtu. konon2 nak jual mahal kan. muhaha.


kamoo semua agak2 aku balas tak senyuman dia?

MyEm0.Com



so, kpd mamat yg aii terngumpat tu, sila la add my facebook. agaga:) ahh tolonglah lolly. kau mempromote diri ke hape? say NO utk perigi mencari timba. KAHKAHKAH.



salam sayang,

65 FAHRIN AHMAD:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Hamboi3.. Say no to perigi mncari timba tu harus utk kamoo yg dah brpunye okehhhh.. Say yes utk daku.. Hahahahaha.. =p

~ rmai nooo admirer ko kan lolly.. cantek banget.. share sket meh.. hahahahah.. =p

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

jejak kasihan katenyer... =P

Anonymous said...

erm, pe slhnyer kn kalo perigi cari timba. whats wr0ng wit that? kire oke pew, perigi tu msih laei mau mencari...

jmpe S.A balik? ngee~ tergugat iman u..
musti la ciklolly senyum blik kt die, ntah2 siap sembang2 laei

Lia Hasty said...

wow jupe secret admire lama..
jodoh lak tuh..
takdir duk sebelah2 dalam bas..

imHepPie said...

ala xkan cita smpai takat tu je,,x sembang ke ngn mamat tu...

joegrimjow said...

kekeke
bahagia btoi

mrhasifrahman said...

hek eleh =P

oranglidi said...

haha. maen kejar2 tu x tahan tu. cis.

dahtu lu mntak nombor tepon die x??

lieya orange M.I. said...

...laaa, admire rupenyer...
...tp mesti cuak kan...heheee

...alaa, nnt mesti lolly senyum balik...tul x??...

lel said...

tajuk sangat kontroversi okeh!

Samaira said...

wakaka
ingatkn aksi ape la lalala
oit2 ala jual mahal lak senyum jelah kt dia bkn luak pape pun
~jawapn>> kamu senyum kt dia kan~hehe

Mr Swat said...

hohohoho..... menarik tul dunia nih kan.. huhuhuh///... :P

Blog Eazy Izzuddin said...

miss lolly ayu kan
sebb tu jeling2
ghupenye admire die la
ekeke

ptt balas
senyuman itu sedekat
hik3
xD

Anonymous said...

i rase u sure bg senyuman manis. lelaki macho xkn nk jual mhl sgt. hahahaha..

anyway cik lolly cayang..
kamu masih main kejar2 mase f1? waaa.... chumilnye lari2 pakai bj kurung putih berkain biru laut.
hihi

Unknown said...

wahahahha..kesian mamat tuh..seb bek ar lolly tak maki die tetibe kan...marah2 suh pandang tempat lain..haahahahha...

arboqskii said...

main kejau2..mcm citer industan la plekkkk....haha ..
kelam+kabut=kabut....paham yer?..haha

cybernetic88 said...

lul. admirer diew dulu upenya. hahaha

Unknown said...

wuuisshhhhh!!!!..adakah??? model belog ini posing dlm jamban wanita kat Merapoh..eekkeekee...

Kawan..mana kawan...kawan dalam gelap??bahaya ni..tambahan Lol kontrol maskara ayu dlm gelap..mst budak tu terpaksa luaskan mata mcm alien utk cam ex-admire dia nih..huuhuuuu

Mr Aan said...

ape cerite strusnya...cerita la...cerita la..hehe

Anonymous said...

jejak kasih kekasih..
admire zman saya dh maju xmain surat2 dh..hahahaha..
perigi cari timba??tapi byk yg jd cm 2 skrng..heheheh..but not me..:D

Kasawari said...

wah buzy ek sungguh...

farah said...

Ya Allah.

i sungguh teruja tau.
ahhaha.

kalo dah suka,
apa salahnya.

:P

Meooo Comicore Club said...

aksi2 dlm gelap..?

sy mengenangkan nasib diri di dlm gelap...

sye merupakan admirer ke-101 rupenye :P

Anonymous said...

nak gakkk....le x...huhuhu

pauhputik said...

ngosek molek title dia

ingat oghe duk g2g2 dale bas

hahahaha

berap2 uponye jupo gewe lamo

merahitujambu said...

sempat lagi nk tunjuk bukti keayuan mu kt depan cermin sambil bergambar..terpjg plak..huhuu..dh ayu pon..

schuk said...

wah,mesti tukar2 nom fon kan?cinta lama berputik kembali x ni?ekeke..
hmmm...
jeles lak aii..

cintaleaixora said...

hahahaha.... lawak2.... terjejak kasih plak ek.. tp nape cite tergantung...? pas nek bus blk tu pe jd?? huhu.. nyebok lak.. hehe..
mst ade part2 bertuka no fon kan?? ;p

Unknown said...

perghhh..kekasih lama muncul kembali....nyeh nyeh ;)

Melz said...

balas tak senyuman dia ke x ? wakaka citer tergantung nie !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*farhana:

iyeaaap. say NO for ME. n say YES for U.

KAHKAH:):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*anuar:

ihhi. allaa cam cite jejak kasih tu. tapi ni versi lain=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sinderella:

perigi ni airnya udah bertakung. so ditutup rapat. dah taleyh owg gunaz. ekeke:):)

lolly tidak rr sampai sembang menyembang bagai:) KEH3

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*clara:

bukan jodoh kowt.

itu secara kebetulan. ecece:P:P cover tu penting =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*imheppie:

ekeke:):) sembang? ihiiii ichiiii:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*joe:

pura2 bahagia boleh?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mr.chenta:

ape hek elehhhh?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*oranglidi:

no fon?

alamaks xsempat nak mintak. padahal x nak mintak pom eheee:P

erm. ye rr kanak2 n kejar2 dah sebati =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lieya:

cuak rr gak. dia pandang cam xpenah tgk org je. hihiks~

ihii. senyum kowt:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*laila:

opkoz rr tajuk kne kontroversi=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*samaira:

ekeke. opkoz rr kne jual mahal sket3. ngeeeh3:):)

jawapannya lolly ____!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mr swat:

ihhii. tu rr tetibe rasa menarik jugak;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Eazy Izzuddin:

keh3. meh nak senyum kat eazy seket. sedekah ni=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

MissXyanne:

wahaaa. nak senyum tu kne tgk machonya eyh? kiki:):)

main kejar la beshhhhhh. gediks2 di situ=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*Ayie a.k.a Nyei:

sebabnya miss kang budaknya baik... lallalalaaa:P:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

en.alierostam:

ow paham. tu yg jadik kabutnye eyh?

erm:):) hindustant versi malaystan ni:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cyber:

ihhii. lolly pom xsangka tau!~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*uxopQuh:

eyhh tidak. itu tandas kolej. wakaka:):)

ihhii. tu la pasal. sebbaik pakai mascara xtebal kang? kalu x mmg kne buka luas rr mata dak tu=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*amer ann:

ekeke. kne cite gak ke?

blablablablabla. itu bahasa alien. paham ngak?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

fatihah-realitidanfantasi:

ye rr. dak2 skang main email je kang? keh3.

kami dulu mundur. sebbaik ada kertas. kalu tak tulis atas daun n batu jerp:):) ekekeke.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*kasawari:

mmg bz secari membabi buta nih. ekeke:P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*farah:

kalau dah suka apa mslhnya? masalahnya lolly tak soke. keh3

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*meo:

hie admirer ke 101 Quh. tengs kerna melibatkan diri dalam acara ini.hiks~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ana:

nak gak?

nak hape sahyang?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pauh:

dop gitugitu tu ape ye bang pauh weys?=)

tak tercapai akalQuh nak pk ni.

BAHAHA:p

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*merahitujambu:

kamoo juga ayu sayang!~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cuk:

grr. no tepon? cinta berputik kembali?

yg fenting tak yah jeles2 tahu!~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lea:

haaa. saje nak bg korang berteka teki tekuk boleh?

ngee. ayat tergantung la bessshhh=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*chipsmore:

opocot. bukan kasih lama. admirer ajerp=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mel:

ihhiii. teka mel teka=)

emak said...

meriah btol ye raye thn ni..hmm..ek slp topic.

bole thn..ensem x mamak tu?nk knl..

Bro Framestone said...

he...23x comey sgt kot.... cam bro if dah naik bas..even ade perempuan cun kat sebelah pun bro xtenung...coz bnde yg bro nk wat ats bas ade la tido....

p/s- dah lame xnaik bas

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*azizan:

haha. ensem lagik kamoo =)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*framestone:

yer lah. lolly pom same. tido jugakkk atas bus!~

Bro Framestone said...

sure selamat lolly if dok sebelah bro dalam bas.... tp xtau la kot2 loly elok dok atas kerusi...tau2 je dah terjatuh kat bawah...

bro nie lasak tau