* aku yg TAK PUAS HATI. kehkehkeh. *

huh. nape eh aku ghase cam tak puas hati gila gila tahap babeng nih? nape nih? nape? apa dah terjadik pada hakuuuuuuu. aishoo.

adakah aku terjatuh chenta buat kali ke 18? oh tidak. aku setia. im repeat aku setia. tak kan aku nak menketujuhbelaskan cinta aku. KEHKEH. pangggg skali!

tapi sebab ape? semalam aku tak lena nak tido oh. ghase2 cam ada benda yg tidak kena ni ha. aku rasa cam ahhhhhhh sh*t coconut shake betul. hati berdebar-debar. ececece. ayat tabolehbelah =)

ke ada benda aku tak bagitahu kamoo semua eh? aku ni tak boleh. semua benda aku nak citer kat korang. aku kan baik hati. semua orang tahu kot. so malas aku nak ulang perkataan AKU BAIK HATI tuh. agaga :):)

oke oke. setelah berjaya memujikan diri kat sini. dgn bahagianya aku nak cakap perasaan aku dah COOL sekarang.

maybe hati aku gediks gediks je kot. gediks cam tuan dia. eh eh silap. puan dia. konon tak sedap hati lah. terjatuh chenta lah. apa daaa. oke bai.





oh tidak. kenape hati aku berdebar-debar balik. ni mesti aku tak bagitahu korang sesuatu nih :):) jap jap aku nak p suruh rumate aku lempang aku jap. mane tahu ingatan aku dah betul sikit. selama ni asyik senget je kan. BAHAHA. tapi kenape perkataan senget tu dikecik-kecikkan? biasalah aku kan tak suka mengaibkan diri. kalau pujiks diri boleh la berlipat2 ganda bold nya. lalalalala. meh lempang meh.


ha! tak sabau aku nak cakap nih. suka suka suka. aku dah tahu kenapa aku tak sedap hati tadik. KEHKEHKEH. terima kasih ya Allah kerana tlah membuka pintu hatiQuh yg rabun lagi kabur ni. agaga :):) *ceh bersyukur tetibe.

aishooo. ishh sila jangan kacau aku. syuhhhhh sana! aku halau syaitanirrajim kot-kot kejap lagi mereka buat aku lupa balik. aku tgh excited nih! :P baik aku cakap cepat2 sebelum syaiton berjaya menghasut otak aku suh lupa balik.


oh tak sabauuu aku nak jerit



AKU DAH ADA NUFFNANGGGGGGGGGGGGG!


huh puas hati aku dapat luahkan apa yg terpendam kat korang. agaga :):)


so, apa tunggu2 lagiks. kelik la weeeeehhhhhh!



p/s:
kalau NUFFY aku tidur. korang lempang je nuffy aku tu sampai bangun. hik hik hik. dia tu mmg suka tidur tak bertempat. ikut genetik tuannya agaknya. eh eh genetik puannya agaknya. :P


akhir kata. hanya anda yang mampu mengubahnya. ecece. motto nuffy aku tuh wei. larikkssssss. yah yah~



salam sayang,

76 FAHRIN AHMAD:

Samaira said...

cissss elehhh ingat pe tadi buweksss
waakakaka

H.R PuTeRa YuSoFF said...

ceh ingt ape td

Unknown said...

laaa..baru nak buat ke?? haha

Bro Framestone said...

he..23x bg bro golek puas2 dulu... ok lol... hope byk la duit nuffnang lol dpt ek...

leh belanje bro he..23x

Ahmad Zulfadhli Zulkefli said...

rupe2nye si adik lolly nie dpt "bf" baru yer.. nme die nuffnang atau name pendeknyer nuff..hehe

arboqskii said...

hehe...nuffnang...kite satu department ..klik gak nuffnang gua ,,same2 mencari rezeki yer ..okes kelik dulu deh...

FR said...

amboi ada nuffnang sja
pon da mmpu mransang kegedikan
kak lolly:))

MsAnisSyahirah said...

haha..
slamat berkilik2 nuffnang...
yeehaw...

Nea Flerida said...

sy klik nuff anda yer..:)

lieya orange M.I. said...

...ai seyh men...
...kamu jgn bg diaa tido ooo...
...kene gerak dia selalu, suh dia wat kejer tuk kamu...

...baru leh cepat kenduri ooo...=)

cikNiarun said...

hahah..macam2 la ko ni..

btw..aku cam perasan perkataan belog ni makin fofuler la..ko tak takut org cop ko tiru hanis zalikha ke?huhu

Unknown said...

oitttt...kamu men-duo kn aqu yg dok jauh... mehh mai siniii,nk tarik kuku biar jd geleding..muuahaaahaa..

Ingtkan tak puas ati dgn pakcik yg jual kokonut shake sbb taruk susu banyak sgt,rupe-rupenye dh ade nuffnang..tak sanggup bang uxop nk tekan nuffnangg tuu..kesian takut dia sakit..hiihii

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*samaira:

agaga:)

anda terasa ditipu? wakaka:)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*h.r:

mangsa setrusnya=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*chipsmore:

tu sbb ramai sgt bg cdgn. kalu x, hampeh gakkkkkkkkkks;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*framestone:

BAHAHAU. lol xda dueeeeeeeeeet ag. so, xley nak bulanje=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*putra:

yeee yeee.

tp BF lama tatap no 1 dihati.keh3

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*alierostam:

kamu betul2 kelik ke tippu2? kehkeh:)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ana:

ewaaaaaaaaaaaaah. agaga. ana gewdiks~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*anis:

tengs anis:):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*nea:

tengs nea. t lol kelik balik=)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lieya:

my nuffy nih pemalas sket. lempang dia meh!~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*nurain:

oh oh. tidaaaaaaaaaaak :)

aku guna pkataan BELOG tu sblm bace belog hanis zalikha ag.

coz aku baru je bace belog hanis sbulan yg lepas. keh3.

ketinggalan zamankah lambat mbaca belog selebriti fofulass? ehheee.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*uxop:

lolly xkan menduokan kamu. tp menglimakan trosss. BAHAHAU:)

issyhh kena kelik gak tau bangg. aklu x. nahassssss!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hahahaha...bikin suspen ini budak tau! hokey2...klik sikit nuffnang dia =D

joegrimjow said...

klik2
hehe
semua pakat nak klik
klik jugak la
huhu

arboqskii said...

ish..ini betul2..bukan cubaan ..x tipu,,,saya kelik2 kan die..hehe

lel said...

orait!
klik sekarang jugak!

oranglidi said...

hak ela..

nasib bek wa x de nuffnang. lagpun sapelah nak klik menda tu kt blog wa kan?

DilOt said...

ehehe..patutla...

dilot dah klik juga meh...

meo188 said...

ingtkan jatuh cinta kat kucing parsi manalah td...

rupa2nye nuffnang...

klik nuffnang cik lolly...

dah kaya nanti, jgn lupe belikan makanan kucing ye...

raxm raxis said...

nuff nang..hehe..tlg ajar..boley??

cybernetic88 said...

punya la pnjng hang bercerita ye. haha. ok2. msti klik la. if xkuar kte lmpng2 kasi kuar. aha

R.A said...

cis ingt ape td..rse tertipu...huwaa.....hahha

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

pergh!!

Nuff kamu ada moto tersendiri seh~

Giloks ahh~

Bro Framestone said...

sabo la... ramai yg klik nnt byk la duit dpt he..23x sabo ek lol huhuuh

out of topic--> oh lol pun xsuke minum100plus ek..tp adik bro suka minum he..23x so cam mne nie.... eh betul ke rase 100plus tue cam air sabun

Bro Framestone said...

sabo la... ramai yg klik nnt byk la duit dpt he..23x sabo ek lol huhuuh

out of topic--> oh lol pun xsuke minum100plus ek..tp adik bro suka minum he..23x so cam mne nie.... eh betul ke rase 100plus tue cam air sabun

izwan7 said...

la tu jeke point nye..
okey2 aku dah klik 3x tadi
adeiih..besau betul bunyik masalah die

Mr Apam said...

cayalah nuffy miss loly...
hiduppp nuffyyy...yehhh...

aihh..moto tu cm pernh ku dengar ya?? kt mana agknya?

miss loly...xsbr nk konvo ek...xper, sewa jer jubah dulu..then meragam lah

epal_sedap said...

akak saya rasa la org yg guan pic akak sblom ni yg akak cite tu kn dia ambk gambar akak dekat google images kot sbb bila kita upload gambar kita dlm blog setengah gambar kita akan termasuk dlm google images..lagipun blog ni kn guna google induk dia..kebetulan nama dia dekat dgn nama akan then dia nk cari pic dkt google t'kuar pic akak dh nampak cun plak sbb tu kot dia ambk..klu akan x caye akak try la tekan google images letak nama akak LUVLYSA..musti kuar pic sbb saya punya pic pun jadek mcm tu then td saya try letak nama akak ade kuar pic akak.

Cik Rama-rama said...

tak lame ag earning akan semakin meningkat la tu...hehe...

Al Quds Travel said...

PROMOSI MUSLIM TOUR
"mari pakat gi jale"

TIANJIN-BEIJING 6H5N
HARGA DARI RM340

Syed Salleh said...

ha3.. pening gak bace..
in the end faham gak LOL..
:p

anyway chaiyo ngn ur collection $$ ngn nufffff :)

merahitujambu said...

igt ape laa td..cik lolly nih..ahaks..ade2 aje..

emak said...

lps ni ley la bnje mkn....

klik untk kamoo

CekMimi said...

uhuhu sengal.. ingt pe ar tadik... meh xchnge link meh

Akmar Anuar said...

lolly cayang..hehe..sowie lambat datang sini....

ko cakap pasal nuffnang oooo..aku tak berape minat nuffnang nih...tu la pasal...bukan aku tak ske kau...aku suka kau weh...tapi ble kau cakap pasal nuffnang...halamak ai...lomah batin den ni haa...hehe =p

lolly!! love you!!
muah! x0x0x0x0x0

oranglidi said...

apdet2!

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*anuar:

macehhh. jasa anda akan dihargai.wink~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*joe:

ngee. tengs ya joe. t lol kelik yg kamu pulaks ~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*alerostam:

tengs kamoo :):)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*laila:

tengs dearrrr :) muasss

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*oranglidi:

waahhh statement menyampasssss.kehkeh

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*dilot:

macesss dilotttt~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*meo:

bukan aje mknn kucing. mknn meeoooo sekalik.kehkheeee :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*raxm:

hentah2 kamoo da pandai. sengaje ae?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*acapz:

oh mekaceehhhh cik acapz. jasamu dikenang.KAHKAH

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*raudhah:

da keliks ka belom? ngee

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zara:

motto itu gaya keunggulan babe~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*framestone:

hiiii :):)


ye oh cam air sabun. cam nak buweksss je minumnya~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*izwan:

anda tertipu? sila kelik lagik. wakaka

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*armin:

KAHKAH. hidup2 nuffy. dah kelik ke kamoo?

ngeee.


ye owh. tak sabau tggu sem depan :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*epal:

tengs 4 ur cment.


lolly tak letak pic tu kat ane2 social network. dats y lol pelik camane owg leh amek. n rasa pic tu xda dalam goole images kot :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zeila:

weeee. hhehehehe :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Al Quds Travel:

tggu bulan madu ya :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*syed:

ngee. merapu je lebih kang?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*MIJ:

ekeke. yee yanggg. ade2 je cik lolly nih.agaga

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*azizan:

kamoo lagiks taukey meh~

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cekmimi:

wakaka :)

SENGAL katanya.wee

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*akmar:

kau memang tak nak tulung aku jadiks jutawan kan. majoks.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*oranglidi:

okek!~

Akmar Anuar said...

bukan kaw dah kaya ke?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*akmar:

aku keje pom tak agi. kau fitnah aku. sobsob

Jabon said...

wekeh,, wekeh,, wekeh,,

cahsiji said...

mampir...

Jabon said...

bahasa melayu smua nich,,