* TERIMA KASIH SAYANG *

ekceli entri ni taklah menarik sangat pun. cuma aku saje nak ucap terima kasih kat korang sebabnya sudi menjenguk belog ini. sangat terharu oke? wewit :-) tak tahu nak cakap camane lagi sebabnya aku tulis entri ini dalam keadaan kesengihan yg berpanjangan. hik hik hik.

sebenarnya aku tak sangka belog ni ada gak orang nak lawat haa. padahal bukan beshh sangat pun kan. siyes sebelum aku ada belog ni aku selalu jenguk belog orang dan dari situ aku mula buat belog atas dasar suka-suka tak mengharapkan orang bace pun kan trafik pun aku cakap ahhh lantaklah kau pergi mamti sebab aii memang tak berminat dengan semua ni. konon2 100% belog peribadi cuma tak buat private je *padahal tak tahu nak privatekan belog camane lalalalala. biasalah aku kan orang kampung buta IT *MIAHAHAHA waklu!

sebab tu lah aku tak letak NUFFNANG pada awalnya heii ape kejadahlah letak nuff semua tu kan buat menyemak je huhuhu. eh tu dulu oke sebelum melz pujuk aku MIAHAHAHA. *habislah terskandal dengan melz pulak aishooo jatuh saham aku nanti agaga :P dan sekarang dekat 3 bulan aii letak nuffnang bila tengok earning memang terasa wow nikmatnya kalau berbeloging betul2 dari dulu kan hei habis belahhhh niat asal buat belog kehkehkeh.

lepas tu kan time aii post entri je bile tengok ada yg komen rasa cam terharu gila-gila tahap nak terjun bangunan tingkat satu je tau haaa korang tengok betapa terharunya aii ni nyah. walaupun belog aii bukan bukan berinformasi hei nak cari satu entri yg berinformasi tu susahlah tapi korang tatap support. oh very da very da very touching u know auw . ye lah kan orang kata belog personal susah nak maju aii terima jelah dengan redha kan sob sob sob.

gambar yg paling cun setakat ini. anak sapooo lah ni tak senonoh betul wakakakaka eh eh silap makwe saper lah ni lalalalalala.


dan akhir kata aii sangat berTERIMA KASIH kepada korang yg sudi menjadi folower walau hanya jadi folower nonactive HAHAHA. mekasheh juga kepada visitor2 lebih2 lagi yg tinggalkan komen tu aii sayang u lebihlah muas muas nanti aii akan balas balik komen2 tu tungguuu haaaa tengok baik tak aku? *motif? nak suruh orang puji balik ke? buwerk disitu.

*erk entri ni macam entri anniversary belog yg ke setahun pulak padahal lambat lagi MIAHAHAHA ahh lantak lah nyah oi oleh kerana perasaan terharu yg membiak-biak di dalam dada makanya entri ini telah diwujudkan pada malam ini. akhir kata majulah GENG BLOGGER utk negara adios amigos agogos aranggos oke setop melalut oh oke bye!

p/s: kawan aku cakap entri ini cam entri sebelum pass away je cippodah jahanam mulut lu MIAHAHAHAHA.


salam sayang,