entri yang EMO. jangan bace :-((

tapi kalau nak komen takpe lalalalala.

kadang-kadang kan aku terfikir kenapa aku ni susah sangat nak NANGIS? datanglah malapetaka ribut taufan guruh petir haaa ape lagi kan air mata aku ni memang susah giler nak tik tik tik huhuhu! kadang2 aku ada gak ambik eye-mo ke ape kan letak kat mata konon2 nak wat2 nangis tapi yg terkeluar tahi mata je haa camane tu? huh tak suka tau cam tak normal je. *masalahnya kau tu normal ke MIAHAHAHA.

oi ape gelak ni? ni entri emo oke? huh tak paham betullah cara aku olah citer. emo2 pun sempat lagi nak gelak patutlah karangan aku tak pernah B lalalala.

aku kadang2 sangat jelesh oke dengan kawan2 aku. kalau ada masalah sikit zasssss airmata terus merembes siap dengan air2 hidung lagi tapi aku? mak aihhhh sungguh kental oke memang berjiwa pertiwi betul tak sia-sia mak aii melahirkan aii tau sungguh tidak beragam kalau bab2 nangis ni hahaha! *waklu

hari tu kawan aku siap paksa2 lagi.

*nangis weh nangis. aku pun pelik kau ni jantan ke betina sebenarnya? nak nangis pun susah*


hamboihhh kawan aku ni kan siap konpius lagi jantina aii? what the tutttttt lah kan. memang nak kena panggggg ni. hei kau tak nampak ke aku ni dah iras2 perempuan melayu terakhir tau. kalau bersila kat tepi rozita che wan pun orang cam teragak2 je nak pandang aku ke nak pandang si rozita tu ha lalalalala. tu tak menari ala canggung dengan tiz zaqyah lagi mesti jejaka2 terpegun dengan kelembutan aii tau hai lepas ni habislah kau tizzzzz tak dapat cari makanlah kau kat dunia lakonan ni hahahahaha! korang terasa nak lempang aku tak? hik hik hik.

korang jangan bimbang. apa yg aku taip kat atas tu sengaja nak menghiburkan hati aii yg tengah lara je ni ha. korang kan tahu aii bab2 berangan ni memang taklah kan. aii sedar diri hahahaha! tapi kawan aii cakap memang betul pun segala pengakuan aii tadi. si rozita dan si tiz tu memang akan menggigit jarilah bila bace ape yg aii tulis tu wakakaka. *hei tak habis2 lagi ke berangan tu perasan betullah. hell hell hell.


antara taktik mengeluarkan air mata dengan berkesan. sila cuba.


so korang agak2 camane perlu ke aii pergi buat medical checkup nak tahu aii ni sebenarnya lelaki ke perempuan? kadang2 aku pun konpius gak dengan jantina aku sendiri KAH KAH KAH.

tapi kalau result mengatakan AII NI LELAKI CAMANE? ohhh pengsan maks. tak dapat nak ngorat fahrin ahmad lagi huhuhu! nak nangislah kalau macam tu sob sob sob.


salam sayang,

95 FAHRIN AHMAD:

joegrimjow said...

cik lolly tetap perempuan disisi ku

NahDaTuLIzaH said...

Ok la tu dik lolly...save ckit air mata...hehehehe

joegrimjow said...

yeah, dapat 1st
hehe

nak keluar air mata senang je
pegang hidung
tutup mulut
hembus nafas kuat kuat

air mata akan mengalir
hoho
cube2

kacang said...

hoho.
susah nie.

oranglidi said...

cer try baca terjemahan surah almulk. nangis x?

nmmy84 said...

lolly..tau takpe.dah la ari tu jadi pakar sakit tuan.haha.akak konpius gak :P

luZ a.k.a peRmataPuTiH said...

emmm...btul 2..sape2 try lah ye..

*princess ayu* said...

errr... no komeng la mek..
hikhikhik.. :p

Armyrule said...

saya pun tgh nangis gak nih...sob2...sambil potong bawang...jap gi nak masak maggi..ahahaha...

* mEsSy * said...

alolo.. jum rmai2 pakat nanes!!

:P

BeaN MorENo said...

cik lolly mata dah lebam ada hati cakap susah nak nanges...hak3

black_mel said...

hahahahaha....seyes tgk pic tu mcm nak nangis..so jd ker nangis?hehe...

mcm x caya jer miss lolly ni susah nk nangis..tgk mcm jiwa sensetip...

E.d.Y said...

hari ni hari nangis sedunia ke??hehe

♥CIK SHA♥ said...

hahaha..ada2 je la cik lolly ni..

lubang air mata cik lolly tersumbat kot..hik3..

mcjust.lol said...

bagus laa..xrugi air mata~

zool said...

Maksudnya miss lolly ni seorang yang tabah dan kuat..
Boleh mengawal emosi..

nabil said...

tiba2 nagis teresak2 baca entry nie :(










hahahaha...
mai2 jew...

syahira ariff said...

blog cik lolly nie femes
nanti kn tiz zaqyah google,dia pn jumpa
nanti dia saman blog cik lolly
masuk melodi wahh
hehehehehe
fofular woo

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

sekilas ikan di laut, sudah tahu jantan betina...chewah! :-D

touyakaruma said...

Memang dari dulu lagi Touya confius ngan jantina anda

miss zeila said...

sis..letak minyak cap kapak kat mata...cnfrm nanges..pedeh ooo...

en.alierostam said...

ikut pptah karam singh walia

''rumah terbakar nampak asap
hati terbakar siapa yang tahu''

hehe

Farah Rifhan said...

hahaha!

ada baik dan ada buruknya susah nak kuar air mata ni.

baiknya, memang kental jiwa, tu yg bagus.

buruknya, x puas nak luah perasaan sedih.

agaknya sebab farida anak sulung, sebab tu susah nak kuar air mata. sebab ada sorang kawan pun mcm tu gak dan dia anak sulung gak.

Hizami Li said...

lolly, sama la!
ahha. susah tol nak nangis.
isk...

nawal said...

holloh, holloh.. syumell nye cik lolly wat muke cenggitu!

bellar0ssa said...

huhu,sediakan bawang dlm poket lolly..rase nak nangis.. gonyoh bwg kat mate.amik ko.. mahu 2 jam menangis tanpa henti.lol

lieya orange M.I. said...

...naper lolly sedih ni...

g amik bawang laaa letak kat mata..tonyoh2, pastu, leh la nangis 3hari..hihii

FarhanaDr said...

Sila menuntut ngan aku.. Aku ratu air mata.. Muahaha.. ;p

Takpe lolly.. Masing2 ade care masing2 untuk lepaskan ape yg terbuku dalam hati.. Ececece..

Wanita Itu said...

elok la kalu susah nak nangis heee...

rimas tau nangis huhu..

ciK LyndaWawa igUana said...

i dah terbace maaa........hahaha..sila nangis2...

ismishahril said...

nangis tak perlu dipaksa.
klo btol nk, calit sikit minyak kapak bawah kelopak mata. =P

psychopath said...

dari sini dah boleh taw cik lolly seorang lelaki. bek ngaku jela.

noor afzan said...

pompuan yang tak nangis ni hatinya sedikit keras..
macam susah sikit la nak nangis.

takpe, itu normal je lolly..
x de hal la tak nangis..
tapi bila dah lalui macam2 liku hidup yang mencaba, secara auto kita akan rasa sedih/terharu dan secara autonya nangis..

belum sampai lagi masanya je..

p/s : sayapun susah nak nangis..

syikinshuhaimi said...

sy jenis yg cepat nangis..
xleh sdih skit..
klau tgk ape2 yg sdih cnfirm lari..xnk tgk..;p

..- +"Ann"+-.. said...

g kupas bawang merah.. close to mata.. hahahaha.. gerenti kuar air mata.. LoL

AM SYA said...

alahai lolly~

i xleh geng ngn u la cmni

sbb i mmg p0m yg kuat nanges~wahaha

*gler hati kering la u ni!

cik bunbun said...

hmm.. setiap org ada cara sendiri utk ekspreskn ksdihan

u'll find urs one day ;)

sakaKun™ 2009 © said...

perempuan is perempuan

lelaki is lelaki

nyah is auwww~!!!

fndrocka said...

meh sini aku tampar pipi kau sampai nangis...

huuu

hanismalik said...

Mungkin saluran air mata Lolly dh tersumbat kot...kene panggil indah water tlg check dan bersihkan...hehe

Ahmad Syazwan B. Ahmad Tarmizi said...

cukup suka perempuan susah nangis. tanda kuat dan tabah.
bukan mcm sesetengah perempuan, skit2 nangis.

enyheartsdiamond said...

kalau u laki..u ngorat la i :))

♥ shiMawar ♥ said...

ala..

ape susah..kamu bayangkan jek aku sdg bersanding dgn Fahrin Ahmad di pelaminan indah..

kompem air mata berjurai2 macam air terjun..haha.. :p

sharamli said...

kita macam langit dan bumi..
apasal cek senang nak nanges..benci..benci..

Afifee said...

Alaa xpela...Sebab miss lolly susa nanges tula yg membuatkan miss lolly special laen dr yg laen..betol x? ;)

Cantek pic nih~!

MsAnisSyahirah said...

ms lolly memang kental abis lah..
hihi...

Hana's Love Nest said...

Potong bawang lah Lolly..memang konfem akan nangis. Hehe. Jangan simpan je cik lolly. Sekali sekala. dua kali dua kala, tiga kali berkala2, kena keluarkan air mata..kita akan rasa lega sangat. huhu

maisyara Pot! Pot! said...

akn ku paktis mcm dlm gmbr tu utk mngeluarkn air mata ni. hehehehe.. tk berkesan, ku saman anda! xD

para said...

adusss terbaca pulak n3 ni,,,







ni mesti tak pernah kupas kulit bawang ni kan....hihi

Aus MeLankoLik said...

lolly
esok poster kau berwajah lelaki aku tampal lat setiap fac..
hahahak.

redrum said...

confirm!! ko lelaki lolly..
jom bro..ikut aku..
kita rempit !! :D

deus X machina said...

ko lelaki???
jom lepak mapley layan bola
erk888

SuRayA^i. said...

eh kalo buat muke mcm tu, air hidung x kluar ke? XD

nina said...

kenapa sedey ni lolly sayang?
mesti la pompuan lolly kalo da ayu macam rozita che wan tu..ngehhh...

chamn said...

waaa emonye entry ni.. takot nk bace ni ha~!

rathiqah azmira rosli said...

hahaha gila ah ko lidi


eh mende aku tulis ni

ni page lolly tapi komen kat lidi


hehe kak lolly cantik dan comel


so tak payah ngengade nak nanges ok


hehe

aieOreo said...

bace jugakkk..
alamak aii..cumelnyela idung..
:P

khairolghani said...

ala..tak leh menangis je pun..bukan pelik..kenapa?kalau jantinanya wanita mesti menangis ke?

try la cek..tapi kalau result tak best,jangan bersedih..terima dengan redha..haha

Mr feckry said...

k, hari ni gua komen baik sikit. lu jangan bazirkan emosi dengan tak tentu hala. Airmata ni tak turun sebab hati keras. Lembutkan hati dengan zikir. Takut-takut kalau hati keras cahaya iman tak boleh masuk.

FaTiN said...

miss lolly,

baik pegi buat appointment dgn doc pakar check jantina. bertindak sebelum terlambat. wahahahaa

Wanie-san said...

hei kamoooo!!!
ko ni mesti separuh lelaki separuh ppuan..wakakaka!!!!

Framestone said...

oh lelaki ke..?

eh cam mne lolly nk jd adik ipar bro nie.... kne check hormon balik nie baru leh confirmkan lolly lelaki ke perempuan

bro pun kekadang menagis gak.. menangis sorg2 la.. atas sebab2 tertentu

tp xbermakna bro nie perempuan

BroFramestone Blog

dearist anys said...

miss lolly.
i nanges stp hari tau.
gado ngan bf i nieh.
adoii.

~fakta dan auta c setan~ said...

ko neh mmg lawak la nok. hahahahahha! nt aku ajar ko care2 nak nanges bile ko sembelit 2 jam xley nak berak lam jamban. seksa oooooooo

liyanaKim said...

huhu, berbeza pulak dengan I . chengeng. senang menitis air mata. bagi cket tips kasi kuat

pRouD2byAyA♥♥♥ said...

xpyah nngis2 la cik lolly...
mbzir aje...
simpn tuk kmudian hr sudh..hehehe

NICK IRFAN said...

akak lolly sah pmpuan la! klau laki pun lak yg cantik! hahaha ape2 pun akak mmg cantik! ops! hehe ha! normal je tu kakak saya sendiri pun susah gak nk nangis biasa je.. ape2 pun tuhan bg kita lain2.. sy pun susah gak nk nangis snang2 xpnh nangis la.. heheeh

tujuhhariseminggu said...

wah, kalo cik lolly jadik en lolly??? jap tgh imejin... :p

ChiLaBaey's said...

Gambar tu bukan teknik nangis sebenarnye tp teknik kemut.... hehehe....

jajarina said...

hahaha.. lolly lolly..
nk nangis sng jek.. p amik cili tenyeh kat mata.. konpem jap g kuar air mata x benti2 punye.. hahaha :P

para said...

dah la tu nangis..

kodok hijau the ghost writer said...

aku tak nangis cuma meleleh air lior tengok lolly..i love u lolly

Hazzy Ishak said...

hati batu gak lolly ni
payah nak nangis
miahaha

Shafie said...

hehe..nangis je k.
gadis dara berjiwa kental ek.cewah.
mesti bleh tabah hadapi cabaran hidup bersama yeh. :ppppp

faizul darius said...

tak dapat bayankan, kalau ko tgk wayang ngan pakwe ko, pakwe ko beriya-iya nanges, tapi ko leh rileks je sambil korek idung, huhuhu klako...

seorang AKU said...

nape lak nie~ hee~

embun d tengah malam said...

bagi i seminit..i boleh mengalirkan air mata,,,hehehhe

pikirkan suatu benda yang mudah wat u nagis...aper2 saja

Anonymous said...

another typical cam whore

q-nizam said...

xda rasa ape2..cuma nak kenyit mata..haha

para said...

anda di taggg!!!

sekian terima kasih

Ms.Independant said...

try letak minyak cap kapak sikit kat luar mate tu...
Jgn dlm mate plak taw!
Kang jadik kassim slamat plak.

Klo x nagesh gak,
disarankan anda check jantina yer!

huhuhuhu :P

merahitujambu said...

cmtu ke caranya..??adeh..xkuar dh air mata cmtu..bantai gelak plak kang

para said...

cari tag tersebut sampai dpt! hehe x nk cari pun x pe la...tiada paksaan..

syue said...

kite same la cik lolly. wakakka. bkn hati kering, tp mmg susah nk mengalirkan air mata yg mmg mahal umpama emas tu kn XDD

meo188 said...

cian die bucuk2...

take care

NiZaM said...

jiwa kental. bagus2..
tp kena ingat air mata pmpuan adalah senjata.
kalo ssh nk kluarkn air mata,
cmne nk cairkan hati si fahrin ahmad tu, ahaks..

cybernetic88 said...

haha. adih hang ni. tngok sndri la hang lki ke pompuan =P dush!. wakakaka. asl mke cmtu?. ish2. comel. pangg! haha

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.lolly = lelaki bertdung
.sekian! ;p

F I T said...

oo nak nangis kena muncungkan mulut cam itik ek? hehehehe :P

Cek Pertama Nuffnang Dah Sampai! Thanks Nuffnang Dan Encik Posmen!

hafizmd said...

Aku rase miss lolly tetap perempuan yg sejati..lagi kental bile susah nangis..okla tuh kan..baru best..ni sket2..nangis..adeh..

p/s - cube jgn kelip mate selama 10 minit..sure menangis ngn air idung sekali kuar..hehehehe

black_mel said...

miss lolz...reply my comment lor...hehe..tp mesti x sempat..xpe2..hehe..

miszchocolate said...

nak nangess..
hmm..lolly kna kupas bawang merah manyak2 lol..
sure nangess...:(

x pn layan citer korea..den nangess tgk citer korea...bila hero pisah ngn heroin!ngekk~

u totap gardies ok!!^__^

Nurul Harun said...

hehehehe, gediks sungguh. :p

AtieAbid said...

bagus la x suka nangis..ade org nie, benda kecik pon nak nanges ape kes..huhu..

ManGkOk cHentA ♂ said...

haha..like this...ayt besh..
=)