kepada sesiapa yg selalu komen belog ini siap buat entry puji-puji lagi kat belog dia tapi kat belog orang lain DIA KUTUK AKU..


JAGA2 MAK MINAH ANDA SEDANG DALAM PEMERHATIAN HUAHUAHUA!



peh siap jadikan tajuk entri memang betul2 marahlah kot. tetibe ghase nak bertukar jadi monafendi kejap grr grr grr.

dahlah aku tengah emo ni tapi satu je nak cakap KAU MEMANG HIPOKRIT maceh :)


boring.boring.boring.boring.boring.


keliks gambar diatas untuk melihat sesuatu yg lebih SEKSI.


salam sayang,

99 FAHRIN AHMAD:

Cahaya Kehidupan said...

owh ye ke..apakejadah ini semua..tak baiklah cam tu....mencik orang hipokrit..seriusly...huhuhu

iday said...

SAbar jer,,ni semua pengjeles-pengjeles tegarrrrr,,dengki kuat sangat,,1 jari cakap kat orang,4 jari tunding balik kat diri sendiri :)

g0m0k9enDek said...

mana? mana? mana mak minah itu??

FarhanaDr said...

Yang.. Lain tu i takmo komen dan menambahkan kemarahan you.. Bersabao jek laa ye.. Senyum selalu.. ;)

Tapi satu jek wesssss.. WarungNOMBOR SEBELAS??? Wowzzzzzz.. Teringat sepul apzan laa bila nengok ade nombor sebelas tu.. Peewwwiiitt.. :p

Mr. J said...

boring2.. aku pun boring

Suai kenal dgn Fasha Sandha

Epul Azimi said...

tula,nape suka gedik2 dh kena kutuk...wahahah

1 lagi,pic tu nampak gemuk la tapi comel........wahaha

Yiedpozi said...

Sabar je la kak... Huhu

kembatolo™ said...

mak aih..
tengah emo pon gambar menten cun lagi?
dahsyat la kak.. hahah

Rara Nasiha said...

ada jugak manusia hipokrit dalam golongan blogger ni kan. susah la macam tu.

Aimi Bahari said...

siapa dia tu?

akeep razalee said...

woot!! chill la peminat lolipop. .ahaha. .bese la orang fames kene ade haters. ehe. woot!

azureEn said...

siapakah..? hish2. buat pe la hipokrit2 nie. klu tak suke ckp je la tak suke kan. bukan kite kesah pn.

FarhanaFabulous said...

sape la yg buat keje terkutok mengutok org tu..meh ana ketok die balek..hehe..

Pinky Pixie said...

mmg wujud org cmtu dlm dunia blog ni. ade juga terperasan sorg 2 prngai cmtu. sbar je la k dear =)

zool said...

sabar je la,, byk sangat manusia hipokrit kat dunia ni...

ahsfantasy24 said...

haip..!
adew gak yg gitu ea?
hipokrit betui, musang bbulu ayam!

sbar k mis loly.. ^^

Anem arnamee said...

Mana ada, shaye tak kutuk pun! hihi:P

Admiral Hafiz said...

lawa baju 2..

Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

sugar2 kapas strawberry said...

sapo hop buat gni ko miss lolly?

Anis izyan Abd Rahman said...

apesallak yg die boleyh pg kutuk kamu dkt blog org lain~~~
adeyhh
die boring jugak laa tuh kowt~
tak de keje

Umi Suwix said...

sabar jea kak lolly..t akn jd balek kt die..btw,kak lolly bery2 da cute :)

aZLiNa aZiZ said...

Talam dua muka. Kalau kuih talam tu, sedap dimakan, tapi orang jenis ni memang busyuk punya olang. Huhu.

Ape pekdahnya dia buat macam tu? Haishhh...

Cik Gallus Gallus said...

ishh sape la tu..
jangan marah lama-lama tau ;D

gigi rongak said...

rongak x puji2 cik lolly pun masa komen. haha.perasan la cik lolly ni.haha..

sapa buat mcm tu? jom2 tampar muka dia dengan talam.. haha

AiDa AzRyN said...

sabo j la..
psssttt,jgn marah lama2.. kang xcomey lak.. hehe.. :)

Marhaen Kacak said...

wahai wanita..hindari lah dari fitnah...hehehe..

Ketuanan Melayu vs Ketuanan Rakyat : Rasiskah Kita vs Bersediakah Kita?

♥CIK SHA♥ said...

sape sayang??meh sini ai seligi kepala die..wahaha..hipokrit betul mak minah tu eh..sabo je la sayang oi..


wahh2..warung nombor sebelas..bisnes partner ke..ni mesti nak kumpul wit kawen ni..ki3..

James Buns said...

ah...shot gamba hidung buat pe..

peminat hidung betoi..

gua slalu kutuk lu...tapi depan2..

kah kah kah.

Fyzal said...

mmg ramai manusia berperangai buruk sebegitu. tp takpe. buat releks je. sampai bila sgt die nk kutuk2.

MSS said...

panjang sungguh tajok~=D

merahitujambu said...

biar org buat kita..kita jgn buat org eh...eh..eh...=p
seksi tang mana tu cik lolly..=p

Puteri Iqa Izyan said...

oh yeah. die jeles sis lolly cantek tuh.. hee

sebelas said...

haippp..satu tu yang jahat sangat tu erk..hipokrit !



woow comel baju kapel tu..saya nak order satu lah tuk makwe saya..

hohoho *hipokrit !

APi said...

bosan bosan bosan..

yan_n.i.m said...

alamak..kantoi plak...hehe

EpoLįƒ¦Kunang2 said...

Ololo.. jangan la nangis-nangis. ^^
senyum sokmo oke? :)

ardinihumaira said...

aiiiyak...
dni tertipu... babap miss lolly...
belog bisenes ghopanya :D


Goodluck!

Izzat Aziz said...

haha ada gak camtu.. takut dia ada split personaliti kot..hehe

mie said...

pesal gue clik xde mende seksi pun..
seksa menunggu..
hahaaaa

cik @!en said...

sabar je la miss.. dah dengki sgt la tu kot..

Eazy Izzuddin said...

mari2 pegi belasah org itu...
xD

layans
Blogshop for on9 shopping kat Lovely De' Fashion

NuR 'aQiLaH said...

x paham x paham x paham..........
arghh.

baju pompuan mmg saiz S ngan M je eh?
x muat nak masuk T______T

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Baju size M p0m dah besar sangat tuh :D


beli laaaaaaaaaaaaaa beli laaaaaaaaaaaaaa

black_mel said...

jadi monafendi????????
jangan...biar jer la org tu...skrng dah kenal siapa kawan siapa lawan...so...jauhkan diri dari dia...



gosh...memang seksi...hehe.....baju cantik2....

ANATI SOKI said...

org cmtuh. elok biarkan je.. meh anat nk g tumbul halkum dia meh :)

twinkle twinkle said...

sbr ye kak,,manusia ni ada bermacam mcm jenis :)

Nescafe ais said...

Akukah gerangan orang yang dimaksudkannya?

merahitujambu said...

baju nala laa u ni lolly..=p

ChiLaBaey's Spot said...

Nak buat macamana, terlalu ramai orang yang spesies macam ni sekarang... Kena pandai tangani jer... Ok Sis... ???!!!! :)

miyoshu212 said...

haha..entri ni mmg taley blah... :P

nina suhaina said...

sabar ek sayang :)

nabil_potter said...

dah jadi businesswoman ke kak oii?

syamimi fatin said...

alamak, mcm tergoda je dgn bju tu... saiz m bsar sgt ke? kang beli saiz s takut kecik hehe...

btw, brsabar jela miss lolly..;)

sharamli said...

yeah~

HonEyBuNNy said...

huh...siapakah gerangan tu....jom ramai2 serbu dia..hahahha

p i j a h said...

manusia kan unik~! huhu tetibe...

N said...

apekah ini? saya pun ada terkutuk anda ni taw. jgn mareee. haha. eh apekah ini? promot cik abg punya warong kah. =p

maCy said...

sapa2? meh macy pangg

Hellioz said...

ang baru perasan kaaa???

HaNa HoNeY said...

apekah??
haha..org begitu xpayah layan
iri hati jer
chillex dear
^_^

Fiza Amran said...

pukul skali baru tahu hampeh punya orang yg buat macam tue..

YanaMIB said...

jgn dilyn org sebegitu ye..=)

wah lolly menjual jual skrg..auww~ ^_^

Ampuan Awang said...

eh, Helli. ang pun komen kat sini jugak ka????

gadisBunga said...

bior tak puji asal jgn kutuk. ye dok?

juliet. said...

bese lah tu miss lolly. org bmuka bertalam lah tu kan? wt bodo jee. hehee

hamzah ian said...

gua rase mmg dah lame kot

laGenDA KodOk HijAU said...

damm i miss u .. maap lama tak belog walking sebb majuk keja di dunia belog kini dah kembali gatai menulis

Ieqa Swetluv said...

pembodek terhebat barangkali haha, cehh bahaya gak tu kan ish3

Mr feckry said...

baru nak klik, terus hang pc gua

Ainee Cumi said...

BEWARE! HIPOKRIT ADA DI MANA-MANA

maiMOONyet said...

ang dah berisi. maceh xD







































* aq tk cayo ko sedang marah skng ni ^^

Afeeqa said...

org macam tu memang ramai & kadang2 tak boleh nak di kesan sbb muka macam kuah talam. :)

hans said...

biasalah manusia
bukan semuanya ikhlas kan?

Jom Tengok Entry Terdahulu

P/S : Download OST Lagu Tema Putera Katak - Ku Gembira

P/S : Kenapa Perlu Diadakan Benda Yang Tak Pernah Wujud?

Lya Liyana said...

ala, blogger busuk ati camtu la

tolong undi saya hehe nombor 333 kat sini http://bpm-undi.blogspot.com/

ummiarissa said...

tipah tertipu....tipah tak nak baju seksi...

Rashid said...

salam

ermm .. dah asam garam kehidupan. Senyuman manis diberi tapi ada juga jelingan tajamnya ..

Tak semuanya indahkan?

mr.syazwan said...

bagi tahu sapa buat lagu tu???

cis bedah tul!

hohoho

(hero malaya sudah bersuara)

zuar said...

ecece..besaq pix naaa....amboi mak minah lawa...mak minah..pe lagi ntah^_^

Ahn said...

bg link utk bju single bole?

Faarihin said...

oho.. bahaya ni.. jaga2.. awek fahrin dah mengamuk.. hehehe..

Mieza vs Rory said...

auwwww merahhhh...meletopppsss

Wan Gerrard said...

wah sape org tikam belakang lolly tu..uhhu jahat budak jahat~

Cikbelog said...

muka cun camni tak sesuai taw jadi monapendi..ekkeke


tak suka orang hipokrit..takkk suka langsung!

Jejaka Terhangat said...

haha..entri macam ni pon ade ke..pelik2 jek..=p

Jejaka Terhangat: Uji Mata: Cuba Baca Warna Pada Tulisan Ni Laju-laju. Boleh Tak?

Nurulbadiah Lai said...

yank..
org mcm tu..ade kat mana2..kat depan kite..realiti..maya ke..kat mana2 saja..sbb sudah namanya manusia..

lagi pula.,.senang je dear..u cantik..so die puji2 u die nk ampu u..or nk nampak die ni sgt caring n kagum ngn u..

kat belakang u die kutuk2 u..sbb die xnak kekaguman org lain terhadap u tu semakin bertambah..so die akan buat org lain rasa yg u ni xbagus la ..apa la..
tu semua..
perangai org hipokrit dan munafik..

so biarlah die ngn labu2 die..mybe pahala die byk sgt..tu sedap2 je nk buat dosa kn..
so apappon..org hipokrit..mmg xboleh blah la..

u just sabar n senyum je k..
pretty girl..dunt have time to deal with such hipokrito mamalia aite??

much love..
nurul

Khairi said...

ish ishh... itu bukan lagi hipokrit tetapi orang kata musuh dalam selimut atau gunting dalam lipatan atau duri dalam daging atau tikam belakang.

jgn kwn sama dia.

Liliyuli said...

tak suka la org yg macam tu..kan? kan?

rossoneri said...

lol,dlm blog pun jadi nak hipokrit gak

Ujang9897 said...

sabo...cool...

Ain Zulaikha said...

sabar je la, orang talam dua muka. orang yang dekat dengan kita pun jangan percaya sangat. depan baik belakang wahhh nates bukan main.. heheheh chill miss lolly..

hud aikara said...

woaa..sapelah agaknye tu yek..o_O

akubiomed said...

Konpius-konpius. Nak baca komen pun dah lelah

Azmi said...

aku tahu sape..mejah kan???
haha...weh lolly bukan aku kan??
tetiba pulak aku terasa...

lassiegewdix said...

sape ni yunk ?
alah, jangan lyn orang tak betol cm gitu

kakchik@ella said...

konpem dia hipokrit dik.

PinQib said...

mana kambing tuu
ak nak sembelih LOLLY


First Two Wheel Moment
Direview oleh blogger OTAI. Wootwoot!

PinQib said...

mana kambing tuu
ak nak sembelih LOLLY


First Two Wheel Moment
Direview oleh blogger OTAI. Wootwoot!

cLovErX said...

cheh..promo produk kah?hehe..
misslolly neh, bru pasan u dduk satu aras 4 worawari thn lpas kn... chewwahh dlm blog seksi meksi, luar blog lg seksi... ooopss...hahah ..jgn marreeee

khairolghani said...

biasala tu..dalam dunia ni memang ramai orang suka dengki2 ni..