Perempuan dan bulu ketiak. Euw.

di suatu petang yg damai...........

turunnya hujan yg lebat gilos pastu muncullah seorang pompuan memang cun wa cakap lu tahap cun dia tu mengalahkan kareena kapoor...... kot? dahlah berkebaya nipis pastu basah lencun2 memang kaw-kawlah nampak kemontokan badannya kan (terasa lesbian seketika kekeke!) aku punyelah ternganga2 sampai terpikir eh keturunan rozita chef wan ke ni maigod jelitanyaaaaaaaa

tiba-tiba (adegan suspen)



dia mengangkat lengan dan aku ternampak sesuatu yg aneh *eh segerombolan ape tu??* HAAAAA BULU KETIAK KE TU MAIGOD BANYAKNYAAAAAAAAAAAA -.-'


terus aku pengsan tak bangun2.



makanya wahai ahbang2 ahkak2 sekalian bawak-bawaklah cukur bulu ketiak tu buruk beno nengoknya................................................


pesanan ikhlas dari kementerian kesihatan malaysia :p


salam sayang,

47 FAHRIN AHMAD:

zool said...

huhuhuhu. kdg2 ada gak yg tak jaga bulu ketiak ni... nasib baik bulu ketiak sikit2 je..

APi said...

baka jenis subur lettew..
keh keh keh

cik pulau said...

ahahaha.
gambar atas tu tak menahann..
keh3

Fara said...

die rase cantik dgn adenye bulu ketiak, sbb tu simpan *pengsan*

Sly Nolan said...

ahahahahahaha

merahitujambu said...

bahahah,..dia tanam buat simpan masa depan tu..ahahahah..eeeuuuwwww

nina suhaina said...

hahaha..*gelak..tak perlu kata apa-apa* hahaha..

Aduka said...

kahkahkahkahkah!
xleh bla kalu ketiak cik lolly gitu.
eeeuuuuuuwwwww..!
=P

Aida Azryn said...

ceh! haha! cik loly dah cukur ke belum?adeh. :B

meo188 said...

wow cutenye... rse nk jilat2 bulu ketiak tue... cute sgt2....

sharamli said...

Makin lebat makin c0mel. ha3

InsanBiasa said...

pisau cukur mahal sgt..hahaha

wannurfazrini said...

kompem wangi. kehkehkeh

♥CIK SHA♥ said...

bukan memang dari dulu ke lolly lesbian? bhahaha..


tu die nak mintak tolong lolly cabutkan lettew..;p

@juera said...

org tu x de mse nk cukur la tuuuu..wakakaka! kelakar la entry ni..hehe

Mr feckry said...

wa penah reject sorang awek dulu sebab die pakai singlet nampak bulu ketiak

roeza said...

erkkkkk pengsan jugak!!!

Anonymous said...

pompuan ade bulu ketiak seksi lar.. hahaha

MerLe said...

haha...apsal duk tengok..tutup mata~

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

hahahakkkkkk..kelako3... bila baca entry ni trigat peristiwa 2 tahun lepas...hahaha peristiwa yg sama tpi tmpatnya kat cafe.. nk muntah tgok..

ZACK ENTRY said...

warna ungu la kak LOLLY punya..=.=

Cik Aish said...

haha..lawak..mmg buruk benor rupenya!!

edda(",) said...

apekah??!!! miahahha

delarocha said...

bulu ketiak dapat mengurangkan pembiakan bakteria dan menghindar bau badan.. terima kasih

Amirrah Zawani said...

mak aih bulu ketiak.. haha!! 10 tahun tak cabut apa..

amier azrul alias said...

wah lolly bunye bulu armpit kaler purple eyh?
kekekeke!!

azira said...

gelinya...asal terbayang2 neh...eww

:.—¤÷('[¤*F.a.n.a*¤]')÷¤—- said...

hahah..nape bulu ketiak kak lolly kaler pepel :P

cik nur said...

tuh la org kata kalo cantik mesti dalam dan luar kan heheh :D

kembatolo™ said...

KAHKAHKAH

zuar said...

kalau panjang mcm tu dh boleh g salon trim letewww.kekeke

YanaMIB said...

awek tu org mesia ke? hihi ada setgh org rs seksi bila berbulu2 nih *pemsannn!* @__@

Rtp Farra Arisha said...

iskkk, ini mesti kes tak jaga kebersihan badan ;)

alinac lover said...

pengotor ek huhu~

Encik Khairi said...

bulu ketiak udah mcm gitu. bulu spisis lain tatau la ya.

bofoyengfeng said...

yeaaaw!

NuR 'aQiLaH said...

tediaaaa bulu ketiak kaler pepel. wakaka

Rara Farah said...

oooo..pelissss cukur bulu ketiak...memang hade ke spesis gitu??tak penah nengok lagi takat nie..kire bertuah ler cik lolly

gadisBunga said...

dia nak simpan sampai boleh buat tocang tuh~

hana sudradjat said...

dia punya banyak macam dalam gambar kah?

kalau sikit-sikit tak pe jugak.

noraliza said...

wakakakakakaka..nie mesti trnampak bulu ketiak org laen nie..ish3

ciK LyndaWawa said...

hahahahaha..........=]

PenuliS said...

dia jelmaan perempuan dr diri lelaki kot!!tu yg ade 'lalang2' segar.hehe!

Idati Malek said...

@,@

pengsan...

0nenanina Vanilla said...

die rase seksi kot ade bulu ketiak lebat.ngeh3

Naz Nizam said...

Hahahak...

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL