happy 2010 dear !

aishooooo. dah nak habes tahun 2009 ke kita ni? terasa kojappp je ye. kelip2 mata dah habis umur 22 aku. nanti esok bila orang tanya adik umur berape sekarang ? adik umur 23 banggggg. oh my goshhh terasa tua lah sangat oke. tapi perangai huh cam budak2 ribena je. pramatang betul. *terkutuk diri sendiri gitu. korang buat2 tak nampak lah ye. agaga.

okelah sempena tahun baru ni marilah kita bercakap tentang azam-azam-azam ye. azam aku takdalah sampai nak beli sebuah jet peribadi kan. kira sesuai dengan status dan kemampuan aii lah nyahhh. tapi siapa yg tak nak beli jet peribadi kan? nak pergi tempat tu zasssssss dah sampai tak payah nak beli tiket ape2. hik hik. ya aku berangan disitu. so takda sape2 anak datuk mendengar rintihan aii ke ni? MIAHAHAHA. panggggg disitu.

MYSELF

1) aku nak tambahkan BERAT BADAN ke tahap ideal gitu. 54kg oke aku nak makan ape lagi hentah nak bagi berat camtu. takda sape2 nak bagi lemak berlebihan kat aii ke? ngeee. nak 4kg je lagi. KEHKEHKEH. 2) nak ubah PERANGAI jadi tegas sikit biar semua orang takut. hoho. ye lah kan korang asyik cakap aku ni cam selalu kena buli je. cam entri dan entri ni. padahal aku bukan kena buli pun, saja nak menjaga hati orang lain tapi hati aku yg terseksa oke? *sobsobsob. so aku akan buktikan akulah sailormoon yg sebenarnya. tidak takut pada raksasa. *betul ke aii eja raksasa ni lantaklahhh.

3) azam yg ni memang disukai oleh mak mertua. KEHKEHKEH. nak sebut ke tak? malulahhhh. holooohh hollohhh hollohhh malulah sangat kan? sungguh jijik bunyinya. baiklah azam aku yg seterusnya adalah nak belajar MEMASAK. hik hik hik. yolahhh kan takda lah malu sangat nanti mak mertua tanya aku esok2 pandai masak ape kan. kalau dia tanya pandai masak kari? pandaiiiii makkk! lagi2 pandai masak ape lagi? pandai masak gulai ketam masak lemak cili api, asam pedas, spaggeti, alahhh semua yg anak mak suka semua shaye pandai mak! kan sedap bunyinya tu. ni tidak pandai masa sardin dalam tin je kan. tak suka tak suka tak suka. reject2. scary bukan? so jom kita ke dapur. MUHAHA. 4) nak beli beribu-ribu dress-dress-dress yg shantek2. aku sekarang sangat gilakan DRESS. nak dress yg camni pulak

sangatlak kebabooomm oke dress ni? walau ianya cekciii kan kita pakailah cam muslimah2 sikit. ala tutup2 gitu kan.


STUDY

1) opkoz rr nak CEMERLANG semester ni. almaklumlah kan last semester. hikhikhik :) lepas tu nak grad nak kerja pegang duit sendiri. bangga gila oke bila dapat pegang duit sendiri. takyah lagi susah2 nak mintak duit dgn mak bapak kan. ni tak nak beli cokelat sugus 20sen pun kena mintak duit dgn mereka. umur 23 tahun tapi masih minta duit mak bapak? terasa diri aii cam tak berguna sangat. GUGUGU. so meh kita kerja meh. 2) yg penting tahun ni abah dan mummy aku berhasrat nak pergi HAJI. so, bisnes mereka nanti InsyaAllah kami adik beradik akan handle sebaik mungkin. biar mereka bangga sikitlah kan. konon2 banggalah.


BELOG

1) ni azam penting ye adik-adik. aii kalau boleh nak BELOGWALKING ke serata belog yg ada. ni tidak nak belogwalking pun susaaas yg teramat. macam2 penyakit ada sebelum berbelogwalking tu. sungguh terajis oke? KEHKEHKEH. 2) pastu aku nak rajin keliks NUFFNANG orang biar earning korang bertimbun2. SEE? baikkan aku baikkan. 3) pastu kalau boleh nak HUPDATE belog setiap hari. grrrrr yelah sangat kan. setiap hari? konon sajalah seminggu nak hupdate sekali pun susasss yg teramat oke? aii ni kalau hadap lappy lama2 boleh pitam nyah. terasa sakit jantunglah tak cukup oksigenlah segala jenis penyakit malaun ada. tapi nama pun azam baru. so chaiyork lolly chaiyork.



tu jelah yg dapat aku pikir masa ni. nak buat banyak2 azam kan takut tak menjadi pulak kan. so renung2kan dan selamat beramal. hik hik hik.


chop2! lupa nak wish


SELAMAT TAHUN BARU 2010.
korang jangan lupa umur korang dah bertambah 1 tahun oke? so marilah kita sama2 menghayati lirik lagu pergi tak kembali by rabbani. *ingatan keji disitu. lalalalalala.


salam sayang,

94 FAHRIN AHMAD:

sebelas said...

weks! suke azam masak..lalalala

awang gelok said...

slmt thn baru..
moga2 eda lupakan kisah silam 2009 yg menyakitkan hati tu k?

d i D a_LittLeBaby said...

selamat tahu baru 2010 sayang...

zool said...

Semoga tercapai cita2

ciK LyndaWawa igUana said...

selamat tahun baru jugak sayang.....

Wanie-san said...

wa..beta baru masuk 22 tahun ari 2..xkan esok dah kne masuk 23 plak..xsanggup wooooo...

ezany said...

hepi new year.. azam kita sama la.. ekeke.. sy pun nak tambah berat badan, tangan dan kaki.. :p

miszchocolate said...

epy new yeaar cik lolly tiut!!
hope...thun 2010...lbeh cweet:P
chaiyokkk!!!

note:ntok shaye jgk!ngeee~

FaizalSulaiman said...

MIhahahaha...semoga azam memasak itu jadik kenyataan lah ye.hihihihi

selamat thn baru:-)

HIZAMI said...

slmt taw0n baru! ;D

UXOP said...

Selamat hepi new year 2010..muhaahaa..

banyak betul azam adeqqu ni..

. ieqa . said...

Happy New Year miss lolly yg berumur 23 tahun xD

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

sharamli said...

kamo0..jgn tegas sgt..nnt sem0 0rg takut...hu3

Cik S ^o^ said...

miss lollly yg gedix dan comel, slamat thn baru..best ur new resolutions..best of luck...;)

Melz said...

samat2 samat2 tahun baru ye !

Farhana said...

Lolly Budi.. Wakakaka.. Azam ko yg kurus tu tak payah laa.. Badan dah mcm Megan Foz dah tu.. Wakaka.. ;p

Weh.. Mgkn ko perlu tambah lagi satu azam. Merapatkan diri ngan budi. Ahaks.. Pape pn, slamat tahun baru lol.. Smoga trcapai azam2 ko tu ek.. Heehee.. ;)

~ceRRy beRRy~ said...

selamat tahun baru dak comey! =)

ayie said...

slmt th baru
^__^

piKOk said...

eppy new year!!=D

pakcik meo188 said...

happy 4 u ms lolly...

keep on blogging the cipan... oh yeah!

::aien:: said...

hapy newyear dear!
smoga sgala azam && impian kamoo terlaksana:)

black_mel said...

happy new year tuan blog yg comel...
m.u menang lg...

saypOOL rafhtello said...

HNY..

ChiLaBaey's said...

Selamat Tahun Baru..... Moga2 segala yang diazamkan membuahkan hasil kelak... Senyum selalu macam selalu yer... :)

kawie2020 said...

selamat tahun baru untuk kamu jugak yer..

tahun baru adalah kesempatan untuk kita membetulkan kesalahan kita dahulu kan...

GhOsToNe said...

moga sume azam trcapai!

hepi new year!

touyakaruma said...

lepas nie dah takleh panggil akak kena panggil mak cik

enyheartsdiamond said...

nice blog baby!!!
i follow u! :)

*i pon nk beli byk dress..
sbb i da doploh tahun tahun ni..hahaha..

nak pakai ladies2 plak :)

happy new year !

Dak Wan said...

Masak kan sekali k? Hehehe... Anyway, Selamat tahun baru untuk kamu dan selamat mengubah impian serta mencapai apa jua cita-cita mu.

en.alierostam said...

....nak blaja memasak?....huuu.....kene rajin tengok rancangan memasak la nie..huhu..anyway good luck.....
slamat tahun baru masihi

hisham said...

salam ..HNY..moge ape yg u hajtkan akan terlaksana ok...aminnnnn...

cybernetic88 said...

yeah. hepy new year. smoga kecomelan anda bertmbh2 hndknya. hahhaa =P

lieya orange M.I. said...

...hye lolly...
...tgk azam baru tu, cam tgh wat persediaan jer...hihiii
...happy new year...=D

akem said...

happy new year!
haha.
azam2 anda kelasss gituw.
ngeee~

cik EPAL said...

happy new year....wahhh...banyak azam lolly pop ni...hehe :)

~pendekgemukbertompok.~ said...

selamat tahun baru!!semoga terkota semua azam;)

xoxo
pja

Mr.Chenta said...

azam tahun baru

rajin2 comment blog kita =P

LaDies 09 said...

happy new year kak

dak eina said...

slmt tahun baru cik l0lly.
teringin nk jd m0del.? tgk http://dakeina.blogspot.com/2010/01/ingin-menjadi-model.html

HOHO. n d0nt forget to add me as ur referal ok ;)

@Lynn@ said...

hekhek...x tue lgi tuh kak lolly..msih awek mude...kehkehkeh..selamat mncapai azam2 berikut..okeh...n doakan lynn brjye pmr taon nieyh...hikhik...muah2 kak lolly..

Yoo said...

big yeay utk cik lolly

MiSZuE said...

hahaha...
nyempat yg last sekali tu

lawak jek

PinQib said...

heheh.,
bgus nye azam2 miss lolly.,
harap2 anda lakukan la.,
jgn2 hangat2 taik hidung jeeee

joegrimjow said...

appy new year
tercuti lama
sbb tu jarang tgok
heee

nak memasak ye?
meh nak ajo meh

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sebelas:

shaye pom shukew jugak ! lalala.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*schuk:

tak boleh lupaaaaaaaaaa sangat2 !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*dida:

tentiu :D happy new year beby :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zool:

oh tengsss :))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lynda:

tentiu wawa :) u t0o .

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*wanie:

tuan putri jugak shame. ase cam tuaaaaa nyah ! tsk tsk.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ezani:

wakakaka :D kepala tak mahu tambah ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*chocolate:

oraip bebeh. ngeee.

hapy nuu yiarrr !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*faizal:

nape semua fokus part memasak ni. MIAHAHAHAHA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*hizami:

u too dear.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*uxop:

lalalala. biasheee rr azam memang banyak. arap2 tcapai rr ye bang :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ieqa:

ewaaaaah nape umo ditekankan disini ? tak sokeeeeee hik hik hik

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sha:

ye rr nak sweet2 cam kamoo je. WAKAKAKA.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*sha:

gilaaaaaaaaa ahhh banyaaaaaaaaaaak meset ko ! grrr disitu

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*cik s:

baik cik shayang. kamoo pun shamew tau T__T

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mel:

mat taon bawu sobat ! alalala.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*fana:

aku heran ahh kau tulis dalam nada menjeleshhh ke hape ni ? wakakakaka :P

sabauu fana jgn tulis dalam nada emosi gini. lalalala.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ifa:

samat taun bawu sweetheart !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ayie:

oh tengs ayie !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pikok:

HNY ugak yang :))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*meo:

tentiu meo shayang :D eppy nuu yiarrr !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*aien:

okies dear. kamo0 pom shamew.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*mel:

MU dah losttttttttt tsk tsk.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*saypool:

yeshhh HNY too.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*chilabey:

oraip kamoo. smoga senyum sokmolah yeeeee :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*kawie:

besauuu maknanya tu :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ghosetone:

tentiu kamoo :))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*touya:

melampauu oke ? panggggggg jugak !

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*eny:

t0cey babe :))

jom shame2 kita beli dress . auuwww gitew.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*dak wan:

oraip. hik hik hik. tengs.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*alie:

tengok chef alierostam masak rr. chanel bape eh ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*hisyam:

oraip :)) tengssssssssss ya .

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*acapz:

tentiu babe.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lieya:

yg ane tu ? WAKAKAKA.

syuuuh +__+

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*akem:

tengokk rr azam shiapa kan ? wahahaha.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*epal:

hik hik hik. seket je tuuuu yang oit :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pendek:

oh tengssssssssss beib.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*chenta:

oraip. insyaAllah kalu ada tyme lolly lawat n drop komen oke ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*ladies :

epy new year dik :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*eina:

ewah lolly tak seswai jadiks model kowt. hikhikhik

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*lynn:

oraip dear :) gud luck oke yang ?

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*yoo:

big yoo tu encik yoooooo ! :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*zue:

hikhik :D

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*pinqib:

insyaAllah shayang :))

miss lolly a.k.a luvfareda said...

*joe:

ye rr kan kamoo kan PM tu yg sebuk tu. hikhikhik.